ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ
Πτυστό περιεχόμενο
Ποια είδη δέχεστε;
Γυναικεία επώνυμα ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ και τσάντες "υψηλής ποιότητας".
Ποια είδη δεν δέχεστε;
Δεν δεχόμαστε ανδρικά ή παιδικά ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ και τσάντες. Καθώς και μαγιό και εσώρουχα.
Τι αξία πρέπει να έχουν τα αντικείμενα;
Η αρχική τιμή αγοράς τους θα πρέπει να είναι ≥ 300€.
Δέχεστε αντικείμενα από οποιονδήποτε οίκο, μάρκα ή σχεδιαστή;
Στην BRANDSAMSARA®, όπως και εσείς, έχουμε μερικούς αγαπημένους σχεδιαστές. Συμβουλευτείτε τη λίστα μας με τις αγαπημένες μας μάρκες/σχεδιαστές.
*Η λίστα μας ενημερώνεται συνεχώς, επομένως θα χαρούμε να εξετάσουμε ένα προϊόν που δεν περιλαμβάνεται στη λίστα, εφόσον πληροί όλα τα υπόλοιπα κριτήρια αποδοχής.
Δεχόμαστε μόνο αυθεντικά είδη;
Ναι. Η πολιτική μας σε αυτό το θέμα είναι πολύ αυστηρή.
Η αφοσιωμένη ομάδα μας είναι εκπαιδευμένη στον έλεγχο γνησιότητας. Κάθε αντικείμενο που αναλαμβάνουμε να πουλήσουμε υποβάλλεται σε ενδελεχή έλεγχο γνησιότητας/αυθεντικότητας. Υπάρχει πιθανότητα να σας ζητήσουμε περισσότερες πληροφορίες/απόδειξη αγοράς των αντικειμένων. Δεν αναλαμβάνουμε ποτέ την πώληση αντικειμένων των οποίων την γνησιότητα δεν μπορούμε να εγγυηθούμε. Ως απόδειξη γνησιότητας μπορούν να ληφθούν υπόψη:
- Αυθεντική υφασμάτινη θήκη αποθήκευσης
- Αυθεντική συσκευασία
- Αυθεντική συσκευασία (η ετικέτα που υπήρχε πάνω στο προϊόν ή μέσα στη συσκευασία του, η οποία αναγράφει τον κωδικό, την τιμή ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία)
- Απόδειξη αγοράς
- Κάρτα αυθεντικότητας
- Εγχειρίδιο φροντίδας (βρίσκεται κυρίως σε τσάντες)
Τι συμβαίνει εάν το αντικείμενό μου αποδειχθεί μη αυθεντικό;
Δεν θα γίνει δεκτό. Θα ειδοποιηθείτε να το παραλάβετε από τις εγκαταστάσεις μας.
Εάν δεν το παραλάβετε εντός 1 μήνα, τότε δεσμευόμαστε να το ανακυκλώσουμε άμεσα. Είμαστε αντίθετοι σε οποιαδήποτε διακίνηση μη αυθεντικών αντικειμένων και το αποδεικνύουμε σε κάθε ευκαιρία.
Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος/η ότι το προϊόν μου είναι αυθεντικό;
Καταρχάς, θα πρέπει να το έχετε αγοράσει από ένα αξιόπιστο κατάστημα και η τιμή στην οποία το αγοράσατε δεν θα πρέπει να διαφέρει σημαντικά από τη γενική τιμή του προϊόντος στην αγορά.
Γιατί έχει σημασία αν το προϊόν μου είναι εντός εποχής;
Εμείς στην BRANDSAMSARA® ακολουθούμε επίσης τους κανόνες της αγοράς. Οι πιθανότητες πώλησης ενός αντικειμένου αυξάνονται όταν το αντικείμενο είναι «εποχιακό»! Για αυτόν τον λόγο, υπάρχει πιθανότητα να απορρίψουμε ένα αντικείμενο εάν δεν είναι εποχιακό.
Δείτε αναλυτικά ποια είδη δεχόμαστε ανά εποχή:
Σχέδιο εποχικότητας:
- Φθινοπωρινά και χειμωνιάτικα ρούχα και παπούτσια από τον Αύγουστο έως τον Ιανουάριο.
- Ρούχα και παπούτσια άνοιξης και καλοκαιριού από Φεβρουάριο έως Ιούλιο.
- Φορέματα για πάρτι και φορέματα και ενδυμασίες για τα Χριστούγεννα και την Παραμονή Πρωτοχρονιάς τον Νοέμβριο.
- Τσάντες, τζιν παντελόνια και γυαλιά ηλίου για κάθε εποχή.
Γιατί έχει σημασία αν το προϊόν μου είναι στη μόδα;
Λατρεύουμε τη μόδα. Και θέλουμε πάντα να προσφέρουμε στους πελάτες μας τα αγαπημένα, μοντέρνα είδη. Δεχόμαστε μερικά από τα μοναδικά, συλλεκτικά και καλοδιατηρημένα (vintage) αντικείμενά σας, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να δεχτούμε κανένα αντικείμενο που θα έρθει στα χέρια μας.
Σε τι κατάσταση πρέπει να βρίσκονται τα αντικείμενά μου;
Δεχόμαστε καινούργια ή ελαφρώς μεταχειρισμένα είδη, χωρίς σημαντική φθορά ή σημάδια, που πληρούν τα πρότυπα ποιότητας BRANDSAMSARA®.
Πρότυπα Ποιότητας
ΕνδύματαΠρέπει να πλυθεί, να καθαριστεί και να σιδερωθεί. Χωρίς λεκέδες, συρρίκνωση και τρύπες. Είναι πολύ σημαντικό οι ετικέτες υφάσματος σε κάθε ένδυμα να μην είναι κομμένες. Το λογότυπο και το μέγεθος πρέπει να είναι αναγνωρίσιμα.
ΤσάντεςΔεν υπάρχουν σημαντικές φθορές, σημάδια ή λεκέδες. Δεν υπάρχουν σπασμένα ή κατεστραμμένα μεταλλικά στοιχεία και φερμουάρ.
Παπούτσια: Ούτε πολύ φθαρμένο ούτε φθαρμένο.
Είναι σημαντικό να μας ενημερώσετε εάν έχετε επισκευάσει ή τροποποιήσει κάποιο αντικείμενο.
Δεχόμαστε αντικείμενα που έχουν υποστεί ζημιά;
Στην BRANDSAMSARA® αγαπάμε τα προϊόντα σας με τα ελαττώματά τους, αρκεί να μας τα αναφέρετε κατά τη διαδικασία αξιολόγησης.
Απλώς να θυμάστε ότι δεχόμαστε μόνο καινούργια ή ελαφρώς μεταχειρισμένα είδη.
Τι συμβαίνει αν ένα από τα ρούχα μου δεν είναι καθαρό και σιδερωμένο;
Αναλαμβάνουμε να πάτε το αντικείμενό σας στο στεγνοκαθαριστήριο.
Το κόστος πλυντηρίου θα αφαιρεθεί από τα μελλοντικά σας κέρδη.
Ταρίφα:
- Τοπ - Μπλούζα: 5€
- Παντελόνι: 6€
- Φούστα: 6€
- Φόρεμα: 9€
- Παντελόνια: 10€
- Παλτό/Ζακέτες: 25€
- Δερμάτινο μπουφάν: 45€
Τι γίνεται αν εντοπιστεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν μου και χρειάζεται επισκευή;
Μπορούμε να αναλάβουμε την επισκευή.
Το κόστος του θα αφαιρεθεί από τα μελλοντικά σας κέρδη.
Οι χρεώσεις ποικίλλουν ανάλογα με την επισκευή και θα ενημερωθείτε για το κόστος μέσω email.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Πτυστό περιεχόμενο
Πώς μπορώ να μάθω την αξία των αντικειμένων μου;
Χρησιμοποιήστε την ηλεκτρονική φόρμα "Προσθήκη Νέου Αντικειμένου" που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπό μας. Εντός 4 έως 5 εργάσιμων ημερών θα λάβετε την ηλεκτρονική μας εκτίμηση για την αξία των αντικειμένων σας.
Ποιες είναι οι επιλογές για την παράδοση των αντικειμένων μου;
1) Παράδοση στις εγκαταστάσεις μας.
Καλέστε μας στο +30 210 6522735 ή στείλτε μας email στο contact@brandsamsara.com για να κλείσουμε ραντεβού για την παράδοση των αντικειμένων στις εγκαταστάσεις μας. Μετά την παράδοση, τα αξιολογούμε ανάλογα με την μάρκα, την ηλικία και την κατάστασή τους.
2) Αποστολή με courier στις εγκαταστάσεις μας
Εάν βρίσκεστε εκτός Αττικής ή δεν μπορείτε να μας φέρετε τα είδη, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να κλείσουμε ραντεβού με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών μας, ώστε να παραλάβουμε τα είδη σας δωρεάν και να σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία αποστολής. Αφού τα παραλάβουμε, τα αξιολογούμε ανάλογα με τη μάρκα, την ηλικία και την κατάστασή τους.
Το όνομα, η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου σας πρέπει να αναγράφονται στη συσκευασία, ενώ μέσα στη συσκευασία πρέπει να υπάρχει μια λεπτομερής λίστα με τα αντικείμενά σας, ένας αριθμός κινητού τηλεφώνου και το email σας.
3) Επισκεφθείτε τον χώρο σας.
Καλέστε μας στο +30 210 6522735 ή στείλτε μας email στο contact@brandsamsara.com για να κλείσουμε ραντεβού και να παραλάβουμε τα είδη από τον χώρο σας. Στη συνέχεια, τα αξιολογούμε ανάλογα με τη μάρκα, την ηλικία και την κατάστασή τους.
Τι σημαίνει ότι θα αξιολογήσετε τα αντικείμενά μου;
Όταν τα προϊόντα σας φτάσουν στα χέρια μας, θα υποβληθούν σε ποιοτικό έλεγχο BRANDSAMSARA®. Μόλις ελεγχθεί η γνησιότητα/η γνησιότητά τους και η κατάστασή τους, θα λάβετε μια τελική προσφορά (εύρος τιμών) από εμάς εντός 7 εργάσιμων ημερών, η οποία δεν συμπίπτει πάντα με την online εκτίμηση.
Πρέπει να αποδεχτώ αμέσως την τελική προσφορά;
Όχι. Έχετε 7 ημέρες για να αποφασίσετε εάν θα αποδεχτείτε την τελική μας προσφορά. Διαφορετικά, θα σας επιστρέψουμε το προϊόν σας, με δικά σας έξοδα. Εάν παρέλθουν οι 7 ημέρες, τότε θεωρείτε ότι έχετε αποδεχτεί την τελική μας προσφορά και το προϊόν σας προωθείται προς πώληση.
Πώς καθορίζεται η αξία των αντικειμένων μου;
Η ομάδα της BRANDSAMSARA® αξιολογεί τα είδη με βάση την εμπειρία και την καλή γνώση της αγοράς της μόδας. Η νοοτροπία μας είναι πάντα να ορίζουμε την καλύτερη τιμή για εσάς και τον υποψήφιο αγοραστή.
Η ομάδα των ειδικών μας θα καθορίσει την τιμή με βάση:
- το στυλ
- η κατάσταση
- ηλικία
- η μάρκα
- σπανιότητα
- η αγοραία αξία του
- η αγοραστική αξία παρόμοιων αντικειμένων
- η αγορά.
Τι συμβαίνει με τα αντικείμενά μου που έχετε στις εγκαταστάσεις σας και τα οποία τελικά δεν αναλάβατε για πώληση ή για τα οποία δεν συμφώνησα με την τελική προσφορά;
Θα σας το επιστρέψουμε με δικά σας έξοδα αποστολής, αφού σας ενημερώσουμε σχετικά.
ΠΩΛΗΣΕΙΣ & ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Πτυστό περιεχόμενο
Τι σημαίνει ότι η BRANDSAMSARA® έχει δεσμευτεί να πουλήσει το προϊόν μου;
Αυτό σημαίνει ότι αναλαμβάνουμε την υποχρέωση να πουλήσουμε το αντικείμενό σας με παρακαταθήκη. Όταν πωληθεί, κερδίζετε το ποσό που έχουμε συμφωνήσει, δηλαδή από 50% έως 70% της καθαρής τιμής πώλησης σύμφωνα με τον πίνακα.
(Τιμές πώλησης)
50€ - 99€ - Κερδίζετε το 50% της πώλησης
100€ - 999€ - Κερδίζετε το 60% της πώλησης
1000€ - Κερδίζετε το 70% της πώλησης
Το κόστος που χρεώνουν οι πλατφόρμες όπου καταχωρούμε τα είδη προς πώληση εκτιμάται σε περίπου 15-20% της πώλησης και καλύπτεται από εμάς.
Τι είναι μια αποστολή;
Μια παρακαταθήκη είναι η σύμβαση με την οποία εμείς, στην BRANDSAMSARA®, αναλαμβάνουμε την υποχρέωση να διατηρήσουμε το προϊόν που μας παραδόθηκε, μέχρι τη στιγμή της πώλησής του στην τιμή που έχουμε συμφωνήσει ή μέχρι τη στιγμή της επιστροφής του σε εσάς ή της δωρεάς του σε έναν από τους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς με τους οποίους συνεργαζόμαστε.
Πότε θα πωληθεί το προϊόν μου;
Με τις γνώσεις, την εμπειρία και τις στρατηγικές μας, η BRANDSAMSARA® αποτελεί την καλύτερη λύση για την άμεση και ασφαλή πώληση του προϊόντος σας. Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία εγγύηση για την επιτυχή πώληση οποιουδήποτε προϊόντος.
Συνολικά, για πόσο καιρό διατηρείτε ένα αντικείμενο προς πώληση;
9 μήνες.
Για όσο διάστημα έχετε το αντικείμενό μου σε παρακαταθήκη, σας ανήκει;
Όχι, το αντικείμενο σας ανήκει για όσο διάστημα διαρκεί η διαδικασία πώλησης. Για όσο διάστημα βρίσκεται σε εμάς, θεωρείται αντικείμενο παρακαταθήκης. Όταν πωληθεί, το αντικείμενο και η κυριότητά του περνούν στα χέρια του νέου ιδιοκτήτη.
Τι συμβαίνει εάν περάσουν οι 9 μήνες και το προϊόν μου παραμείνει απούλητο;
Σε αυτήν την περίπτωση, μπορούμε να σας το επιστρέψουμε με δικά σας έξοδα αποστολής, αφού σας ενημερώσουμε για το κόστος.
Τι θα συμβεί αν τελικά αποφασίσω ότι θέλω να πάρω πίσω ένα αντικείμενο;
Εφόσον το προϊόν σας δεν έχει πωληθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή, σας το επιστρέφουμε και εσείς επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής καθώς και με 25 ευρώ ανά προϊόν, τα οποία αντιστοιχούν στο κόστος αποθήκευσης, φωτογράφισης και προώθησης.
Πώς θα ξέρω ότι το προϊόν μου έχει πουληθεί;
Θα σας ενημερώσουμε αμέσως μέσω email. Μπορείτε πάντα να ελέγχετε τα πωληθέντα προϊόντα σας στην εφαρμογή μας. Αλλά μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ανά πάσα στιγμή.
Πότε θα πληρωθώ;
Το σύστημα πληρωμών μας είναι μηνιαίο και οι πληρωμές πραγματοποιούνται την 15η ημέρα κάθε μήνα για πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν τον προηγούμενο μήνα. Για παράδειγμα, στις 15 Απριλίου θα πληρωθείτε για είδη που πουλήθηκαν τον Μάρτιο.
Πώς μπορώ να πληρωθώ;
Μπορούμε να σας πληρώσουμε με μετρητά, με μεταφορά χρημάτων στον τραπεζικό σας λογαριασμό ή μέσω PayPal.
Γιατί η τιμή που βλέπω στις πλατφόρμες είναι διαφορετική από αυτήν που συμφωνήσαμε;
Η τιμή στις πλατφόρμες περιλαμβάνει τις προμήθειες που κρατούν για τις υπηρεσίες τους, τις χρεώσεις για πληρωμή σε διαφορετικό νόμισμα, την προμήθεια BRANDSAMSARA® και τα έξοδα αποστολής του αντικειμένου. Ενδέχεται επίσης να αυξήσουμε την τιμή εκκίνησης κατά 10-15% για να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε πλήρως τα προωθητικά εργαλεία, όπως η παροχή της ευκαιρίας στον υποψήφιο αγοραστή να κάνει μια προσφορά ή να εκτελέσει μια προωθητική καμπάνια, όπως συνηθίζεται στις πλατφόρμες. Σε κάθε περίπτωση, εξακολουθείτε να κερδίζετε το ποσό που έχουμε συμφωνήσει με βάση τον Πίνακα (Τιμές Πώλησης).
Τι συμβαίνει εάν κάποιος αγοράσει το προϊόν μου και το επιστρέψει;
Εάν κάποιος αγοράσει το προϊόν σας και το επιστρέψει, θα φροντίσουμε να το πουλήσουμε για δικό μας λογαριασμό. Έχετε λάβει τα χρήματα από την πώληση του προϊόντος και αυτό δεν αλλάζει.
Τι είναι οι Ειδικές Ημέρες BRANDSAMSARA®;
Οι Ειδικές Ημέρες της BRANDSAMSARA® είναι οι ημέρες κατά τις οποίες τα είδη που έχουμε στα χέρια μας πωλούνται στην έκθεσή μας ή στον ιστότοπό μας πριν διατεθούν προς πώληση σε άλλες πλατφόρμες. Όλα τα είδη πωλούνται στις τιμές που έχουν συμφωνηθεί εκ των προτέρων μαζί σας.
Πώς μπορώ να μάθω για τις Ειδικές Ημέρες BRANDSAMSARA®;
Θα σας ενημερώσουμε για τις ημερομηνίες μέσω email, αλλά και μέσω της σελίδας μας στο Facebook.