ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν που αγοράσατε ηλεκτρονικά από την Brandsamsara εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που το παραλάβατε. Ο λόγος επιστροφής δεν επηρεάζει αυτό το δικαίωμα.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, για μέρος ή για το σύνολο της παραγγελίας σας, το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από: 

  • Η συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής/δήλωση υπαναχώρησης
  •  Τα έγγραφα που συνοδεύουν το προϊόν (δελτίο αποστολής, απόδειξη πώλησης)
  • Οι ετικέτες/αυτοκόλλητα της εταιρείας τα οποία δεν πρέπει να έχουν αφαιρεθεί από το προϊόν.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι απαραίτητες οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

1. Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παραλήφθηκαν, χωρίς φθορές ή οποιοδήποτε ελάττωμα (με την επιφύλαξη επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και στη συσκευασία τους (για είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία) και, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, πρέπει επίσης να συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα.

2. Καθώς τα προϊόντα που προσφέρουμε στον ιστότοπό μας κυμαίνονται από μεταχειρισμένα έως καινούργια, παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τις περιγραφές των προϊόντων και εξετάστε τις φωτογραφίες, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στα μεγέθη τους και σε τυχόν ζημιές που μπορεί να έχουν. Ειδικά για τα τελευταία, εάν σας έχουν κοινοποιηθεί μέσω του ιστότοπου πριν πραγματοποιήσετε την αγορά, θεωρούμε ότι τα έχετε αποδεχτεί.

3. Η μόνη περίπτωση στην οποία δεχόμαστε την επιστροφή ενός προϊόντος σε κατάσταση διαφορετική από αυτήν που μας στείλαμε είναι εάν το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά.

Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε αμέσως με την εταιρεία μας και, εάν το δέμα με το οποίο σας παραδόθηκε το προϊόν είναι επίσης κατεστραμμένο, σας παρακαλούμε να το επισημάνετε στον courier κατά την παράδοση και να επικοινωνήσετε μαζί μας παρουσία του.

 

Διαδικασία επιστροφής προϊόντος

Επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 210 6522735 ή στείλτε το αίτημά σας γραπτώς στη διεύθυνση contact@brandsamsara.com αναφέροντας τον λόγο της επιστροφής.

Αφού λάβουμε το αίτημα, σας ενημερώνουμε για τη διαδικασία συσκευασίας του αντικειμένου και στη συνέχεια ορίζουμε ραντεβού για να έρθει η εταιρεία ταχυμεταφορών και να παραλάβει το δέμα.

Στο δέμα που παραλάβατε αρχικά, θα βρείτε τη φόρμα επιστροφής με λεπτομερείς οδηγίες.

Πώς να προετοιμάσετε το δέμα σας για επιστροφή:

1. Συμπληρώστε τη Φόρμα Επιστροφής και τον λόγο επιστροφής.

2. Τοποθετήστε τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής μέσα στο δέμα καθώς και την απόδειξη αγοράς και τα έγγραφα που συνόδευαν την αποστολή.

3. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει όλα όσα περιλαμβάνονταν στην αρχική συσκευασία, όπως κάρτες γνησιότητας, υφασμάτινη θήκη αποθήκευσης κ.λπ.

4. Συσκευάστε το δέμα σύμφωνα με τις οδηγίες, ώστε το περιεχόμενο να είναι προστατευμένο και να φτάσει σε εμάς με ασφάλεια.

 

Διαδικασία επιστροφής

Εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής (απόδειξη ημερομηνίας παραλαβής είναι η σφραγίδα του courier) και αφού ελέγξουμε ότι το προϊόν πληροί όλες τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων σας, η οποία θα αφορά αποκλειστικά την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων. Τυχόν έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.  

Εάν είχατε πληρώσει με πιστωτική κάρτα, η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην κάρτα σας απευθείας από εμάς και εμφανίζεται στον λογαριασμό σας έως και 15 ημέρες αργότερα. 

Εάν είχατε πληρώσει με κατάθεση σε εταιρικό λογαριασμό, η επιστροφή χρημάτων γίνεται αμέσως στον λογαριασμό που έχετε συμπληρώσει στη Δήλωση Υπαναχώρησης.

Το κόστος επιστροφής του προϊόντος βαρύνει τον πελάτη, εκτός εάν ειδοποιηθεί διαφορετικά εγγράφως από το αρμόδιο τμήμα μας.

 

Προσοχή

Η Brandsamsara διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους όρους της Πολιτικής Επιστροφών.

Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης υποχρεούται να κρατήσει αντίγραφο της απόδειξης επιστροφής, προκειμένου να το επιδείξει στην εταιρεία, εφόσον του ζητηθεί, ως αποδεικτικό στοιχείο για την πραγματοποίηση της επιστροφής χρημάτων.

Δεν θα επιστρέφονται χρήματα για προϊόντα που έχουν αγοραστεί μετά την επίσκεψη του πελάτη στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας, δεδομένου ότι η αγορά δεν έχει πραγματοποιηθεί «εξ αποστάσεως» και ο πελάτης έχει ελέγξει τα προϊόντα πριν πραγματοποιήσει την αγορά.

 

Ηλεκτρονική πλατφόρμα επίλυσης διαφορών

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών μέσω της διαδικασίας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ).

Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλαδή, φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός της επαγγελματικής του/της ικανότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με μια αγορά που πραγματοποίησε από τον Ιστότοπό μας, μπορεί να κινήσει τη διαδικασία ΕΕΔ μέσω της ενιαίας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα EDR) που είναι διαθέσιμη εδώ.